Zakelijke abonnementen
12 GB +
3 GB
onbeperkt min/sms
20 GB +
5 GB
onbeperkt min/sms
Veelgestelde vragen
-
Iedere maand word je per e-mail geïnformeerd dat de rekening van de afgelopen maand klaar staat in MyYoin. Log in om de factuur en specificatie te bekijken.
Bij de aanvraag van het abonnement heb je yoin gemachtigd het verschuldigde bedrag van je rekening af te schrijven. Mocht het gebeuren dat yoin het verschuldigde bedrag niet kan incasseren, dan kan je het openstaande bedrag zelf overmaken. Dit is mogelijk op de volgende manieren:
Bancontact
Je kunt de openstaande facturen direct aan ons voldoen via Bancontact! Klik in MyYoin op "Facturen" en je ziet welke facturen openstaan en je kan betalen. Je betaling via Bancontact wordt het snelst verwerkt.Overboeking
Je kunt het openstaande bedrag overboeken naar rekeningnummer IBAN: BE32 3632 0703 3002 ten name van yoin NV. Vermeldt bij de betaling altijd het klant- en factuurnummer voor een goede en snelle verwerking van de betaling.Indien de betalingstermijn voor de factuur verstreken is, zal je herinneringen ontvangen waarbij aansluitkosten in rekening gebracht kunnen worden. De aansluiting zal geblokkeerd worden totdat alle kosten zijn voldaan.
Let op: de verificatiekosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels Bancontact.
-
Je ontvangt maandelijks een factuur van yoin. Halverwege de maand krijg je een e-mail dat de factuur klaarstaat in MyYoin.Yoin factureert de abonnementskosten op voorhand en de verbruikskosten (bijvoorbeeld verbruik buiten de bundel) achteraf. Het factuurbedrag wordt automatisch geïnd via domiciliëring.
Goed om te weten: op de eerste factuur zijn alleen de resterende dagen van de maand berekend. Dat geldt voor alle abonnementen. De abonnementskosten voor de volgende maand worden als geheel vooruit berekend. Indien je DSL Internet Thuis hebt besteld, betaal je ook de installatiekosten van € 100 op je eerste factuur
-
Natuurlijk kom je als werkgever liever niet voor onverwachte buitenbundelkosten te staan. Bij yoin is het mogelijk om een datalimiet in te stellen voor elk GSM-abonnement. De datalimiet gaat in van zodra je deze hebt geactiveerd. Bij verbruik van ongeveer 80% en 100% van de limiet, ontvang je een waarschuwing per sms en e-mail.
-
Verbruik je deze maand meer dan gewoonlijk en heb je een datalimiet? Dan is het altijd mogelijk om extra MB's bij te kopen. Dat doe je heel gemakkelijk zelf via de MyYoin-app.
-
Yoin biedt regelmatig speciale aanbiedingen voor nieuwe klanten aan. Bekijk onze website voor de nieuwste deals.