Skip to main content

Zakelijke abonnementen

Met veel data

Je voordelen als bedrijf bij yoin

Surf met je collega's mee op het Proximus-netwerk

Yoin maakt gebruik van het betrouwbare Proximus-netwerk. Dat netwerk is uitgeroepen tot het beste netwerk van België. Met het Proximus-netwerk is je bedrijf dus altijd en overal verbonden en kunnen jij en je medewerkers genieten van een snelle en betrouwbare internetverbinding. 

 

Stap gemakkelijk over naar yoin

De overstap naar yoin gebeurt gemakkelijk en gratis. Bij yoin kan je je abonnement maandelijks aanpassen en hang je dus niet vast aan een bepaald abonnement. Je abonnement aanpassen gebeurt in enkele klikken in de handige MyYoin-app

 

Ontvang geregeld kortingen en promoties

Zowel jij als je medewerkers kunnen tot vijf keer per jaar deelnemen aan de vriendendienst. Deel je persoonlijke bestellink met een medewerker en ontvang als bedrijf € 20 korting op de eerstvolgende factuur. Daarnaast kunnen je medewerkers ook genieten van talloze exclusieve kortingen via ons loyaliteitsprogramma yoin the club. 

Aanbod zakelijke abonnementen

GSM-abonnement

Je kan je GSM-abonnement helemaal zelf samenstellen en maandelijks aanpassen. Je kiest dus zelf het aantal GB mobiele data en het aantal belminuten. 

Je kan ook gemakkelijk een datalimiet inschakelen. Zo zorg jij ervoor dat jij en je medewerkers niet meer verbruiken dan nodig is.

GSm-abonnement met datalimiet
internet thuis zakelijk

Internet Thuis

Wil je naast het zakelijk bellen ook genieten van een goede internetverbinding? Wist je al dat je bij yoin van Internet Thuis kan genieten vanaf € 35 per maand? Zo surf je niet alleen op het werk, maar ook thuis snel en onbeperkt. En dat op een veilig netwerk. De installatie gebeurt vlot en vlekkeloos door onze monteur.

Naast DSL bieden wij ook fiber aan. Wij installeren fiber volledig gratis bij jou thuis (t.w.v. € 100).

Heb je een vraag?

Onze klantendienst is bereikbaar via telefoon, mail of chat. Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00u - 18.00u.

 

mail yoin   Stuur ons een mail. Wij streven ernaar om je bericht binnen drie werkdagen te beantwoorden. 

 

bel yoin   Bel ons via het nummer 1988 (gratis voor klanten met een GSM-abonnement van yoin) of via ons algemeen nummer

 

 Chat met ons via WhatsApp.

Veelgestelde vragen

  • Hoe betaal ik de factuur van yoin?

    Iedere maand word je per e-mail geïnformeerd dat de rekening van de afgelopen maand klaar staat in MyYoin. Log in om de factuur en specificatie te bekijken. 

    Bij de aanvraag van het abonnement heb je yoin gemachtigd het verschuldigde bedrag van je rekening af te schrijven. Mocht het gebeuren dat yoin het verschuldigde bedrag niet kan incasseren, dan kan je het openstaande bedrag zelf overmaken. Dit is mogelijk op de volgende manieren: 

    Bancontact 
    Je kunt de openstaande facturen direct aan ons voldoen via Bancontact! Klik in MyYoin op "Facturen" en je ziet welke facturen openstaan en je kan betalen. Je betaling via Bancontact wordt het snelst verwerkt. 

    Overboeking 
    Je kunt het openstaande bedrag overboeken naar rekeningnummer IBAN: BE32 3632 0703 3002 ten name van yoin NV. Vermeldt bij de betaling altijd het klant- en factuurnummer voor een goede en snelle verwerking van de betaling. 

    Indien de betalingstermijn voor de factuur verstreken is, zal je herinneringen ontvangen waarbij aansluitkosten in rekening gebracht kunnen worden. De aansluiting zal geblokkeerd worden totdat alle kosten zijn voldaan. 

    Let op: de verificatiekosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels Bancontact.

  • Hoe werkt de facturatie van yoin?

    Je ontvangt maandelijks een factuur van yoin. Halverwege de maand krijg je een e-mail dat de factuur klaarstaat in MyYoin.Yoin factureert de abonnementskosten op voorhand en de verbruikskosten (bijvoorbeeld verbruik buiten de bundel) achteraf. Het factuurbedrag wordt automatisch geïnd via domiciliëring.

    Goed om te weten: op de eerste factuur zijn alleen de resterende dagen van de maand berekend. Dat geldt voor alle abonnementen. De abonnementskosten voor de volgende maand worden als geheel vooruit berekend. Indien je DSL Internet Thuis hebt besteld, betaal je ook de installatiekosten van € 100 op je eerste factuur

  • Kan ik een datalimiet instellen voor werknemers?

    Natuurlijk kom je als werkgever liever niet voor onverwachte buitenbundelkosten te staan. Bij yoin is het mogelijk om een datalimiet in te stellen voor elk GSM-abonnement. De datalimiet gaat in van zodra je deze hebt geactiveerd. Bij verbruik van ongeveer 80% en 100% van de limiet, ontvang je een waarschuwing per sms en e-mail.  

  • Kan ik extra MB's bijkopen?

    Verbruik je deze maand meer dan gewoonlijk en heb je een datalimiet? Dan is het altijd mogelijk om extra MB's bij te kopen. Dat doe je heel gemakkelijk zelf via de MyYoin-app

  • Zijn er speciale aanbiedingen voor nieuwe klanten?

    Yoin biedt regelmatig speciale aanbiedingen voor nieuwe klanten aan. Bekijk onze website voor de nieuwste deals.