Veelgestelde vragen
-
De bundels van yoin lopen van de eerste dag van de kalendermaand tot en met de laatste dag van de kalendermaand. Wanneer het abonnement in een lopende maand actief wordt, berekent yoin de abonnementskosten en de inhoud van de bundels naar rato. Dat betekent dat je halverwege de maand ook de helft van je bundel krijgt en ook de helft betaalt van je gebruikelijke abonnementskosten. Op de eerste dag van de nieuwe maand staat de volledige bundel voor je klaar.
-
Als je simkaart het niet meer doet, hoeft dat niet direct te betekenen dat deze kapot is en vervangen moet worden. Doorloop eerst de onderstaande stappen.
- Herstart je toestel.
- Plaats de simkaart opnieuw in het toestel.
- Test of de simkaart wel werkt in een ander (simlock vrij) toestel.
Doet de simkaart het na het doorlopen van de bovenstaande stappen nog steeds niet? Dan kan je een nieuwe simkaart aanvragen in MyYoin onder 'Abonnement'. De kosten voor een nieuwe simkaart bedragen € 5.