Skip to main content

Je bestelling is bijna in orde

Volg de onderstaande stappen:

  • Je ontvangt een e-mail ter bevestiging

    Zodra je ID-check succesvol afgerond is, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging met de inloggegevens voor MyYoin.

  • Wij regelen je nummerbehoud

    Als je voor nummerbehoud hebt gekozen dan zorgen wij ervoor dat je huidige abonnement kosteloos wordt opgezegd en overgenomen.

  • Je bestelling is onderweg

    Je bestelling wordt meteen per post verstuurd naar het ingevulde adres en kan je de volgende werkdag verwachten.

Activatie simkaart: klik in MyYoin op de activeerknop. De activatie van je simkaart kan tot een werkdag duren. (De simkaart is geactiveerd als je telefoon geen signaal meer heeft bij je oude provider. Dat is het moment om je oude simkaart uit je telefoon te halen en de yoin-simkaart te plaatsen.) De pincode staat op het simkaartpasje.

 

Controleer je spam/junk folder als er geen email in je mailbox zichtbaar is. Voeg info@info.yoin.be toe aan je lijst van veilige afzenders. Als je na vijf minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

 

MyYoin-app

Check makkelijk je verbruik en facturen

Houd heel eenvoudig je verbruik en facturen in de gaten met de gratis MyYoin-app. Gebruik de app ook om je abonnement te wijzigen. Download de MyYoin-app gratis in de App Store en Google Play.

Google Play Store MyYoin app  App Store MyYoin app

App MyYoin