Je simkaart is met succes aangevraagd.
Het betaalverzoek wordt ge-e-maild.
Video
Je bestelling is bijna in orde
Volg de onderstaande stappen:
-
Betaalverzoek wordt gemaild
Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link naar de betaalpagina. Gelieve de verificatiekosten te voldoen.
-
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging
Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging met de inloggegevens voor MyYoin.
-
Je bestelling is onderweg
Je bestelling wordt meteen per post verstuurd naar het ingevulde adres en kan je de volgende werkdag verwachten.
Activatie simkaart: klik in MyYoin op de activeerknop. De activatie van je simkaart kan tot een werkdag duren. (De simkaart is geactiveerd als je telefoon geen signaal meer heeft bij je oude provider. Dat is het moment om je oude simkaart uit je telefoon te halen en de yoin-simkaart te plaatsen.) De pincode staat op het simkaartpasje.
Controleer je spam/junk folder als er geen email in je mailbox zichtbaar is. Voeg info@info.yoin.be toe aan je lijst van veilige afzenders. Als je na vijf minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Behoud overzicht en controle
Met de MyYoin-app in de hand
In de MyYoin-app heb je een overzicht van al de abonnementen van het gezin. Hier kun je gemakkelijk het verbruik in het oog houden. Je vindt hier facturen, limieten en andere instellingen. Download de MyYoin-app gratis: